14 JUNI TVÅTUSENELVA

Hey ni!
.
Vaknade kvart i två imorse och kände för att döda mig själv för att jag vägrar gå upp när väckarklockan ringer på morgonen. Vaknade dessutom upp ur en mardröm som inte var så kul ( HAHAHA, amanda du fattar ). Annars har jag bara tagit en varm dusch, käkat frukost/lunch och fixat mig.
.
Dagens planer är att bara vara hemma tror jag. Kanske tar en tripp till Farsta med min mamma och ska även hinna med en sista middag med pappa innan jag drar utomlands eftersom jag drar till mamma imorgon. Ikväll ska jag nog åka och bada med några vänner. PUSS

Kommentarer
Postat av: amanda

hahahhahahha asså dör lite, underbart!

2011-06-14 @ 16:02:53
URL: http://ammanda.devote.se

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback