HOW CAN YOU BE SO HEARTLESS?

Hola guapas! Planerna att åka och bada med gänget sket sig ju på grund av detta svenska väder, tråk. Idag har jag inte gjort så mycket. Vaknade ju upp ganska mycket senare än planerat och sen har jag legat och tagit det lugnt framför Sjunde Himlen. Visste ni att varje gång jag är ledsen eller nere sätter jag på Sjunde Himlen och den gör alltid att jag blir på bättre humör? Dock kollar jag ju på den när jag är glad också såklart. Lite random fakta bara sådär liksom. Hade sen en spårad facebook konversation med min fina Daniela. Jag fick damp & satt och garvade för mig själv, kul liv.
.
Kom hem för ett tag sen ifrån Farsta Centrum där jag spenderade någon timme med mamma för att fixa lite inköp till resan. Jag fick med mig ett linne och en väska hem. Nöjd chey! Tack mamma. Sen har jag käkat den sisa måltiden med min fader på nästan en månad. Blev thai bara för det också. Kommer sakna honom & mitt rum här.
.
Jag får se vad jag gör ikväll. Känner mig inte så himla sugen på att dra ut i detta väder men om det slutar regna kanske jag möter upp Malin eller något. Men vi höres ♥
.
Min snygga vän Ragge i söndags.

Kommentarer
Postat av: Flippa

vad fick du för betyg? blev du nöjd eller missnöjd?

2011-06-14 @ 21:10:18

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback