SVAR PÅ KOMMENTARER

Marcus S om LYCKA / GLÄDJE:
Jag har läst din blogg länge men har inte hört så mycket av malin förut e ni nyblivna kompisar glad för svar :-)
Anonym om LYCKA / GLÄDJE:
är malin 96:a ?
SVAR: Svarar på dessa kommentarer tillsammans. Ja vi är nyblivna vänner. Vi har gått i samma skola sen jag gick i sexan tror jag men det var i söndags då vi var hemma hos Erik som vi blev vänner på riktigt. Nu under de senaste dagarna har vi bara kommit varandra närmare och närmare. Hon är en av världens finaste och snällaste tjejer. Ja hon är 96:a men det är inget man märker och tänker på när man är med henne! Kram ♥


Sötnos!

Kommentarer
Postat av: Malin

Vad fin du är vännen! Puss på dig! <3

2011-06-09 @ 09:41:15

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback