2011-03-11

Hej snyggingar! Nu är jag hemma igen efter en trevlig middag på stan med mina fina tjej-kompisar. Vi åkte in typ precis när jag gjorde mitt sista minuten inlägg och åkte in till hötorget. där gick vi till gina tricot och jag bytte en blus som jag hade köpte till en söt topp. och sen gick vi till åhlens där jag köpte nytt puder. sedan hittade vi en mysig thai-restaurang på kungsgatan och där bestämde vi oss för att äta middag. gott som sjutton var det. sen satt vi och prata om allt och sen gick vi till mc donald's och åt efterrätt, haha. och jag kom hem nu. tack tjejer för en trevlig kväll. love yah, puss. ♥

Kommentarer

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback