BIG BROTHER OCH FEBER

Tumblr_lhiidgbmk91qfgeido1_500_large
Har nog lite feber och huvudvärk, vi får se om jag kommer orka ta mig till skolan imorgon. Jag mår lite sådär både psykiskt och fysiksk men vi hoppas att jag kan komma tillbaka som glada och positiva sofia inom en snar framtid. Under kvällen har jag i alla fall bara gjort läxor och legat i sängen eftersom jag inte mått så bra. Stressen av skolan visade sig i form av tårar när jag pratade med mamma idag. Lärarna vill döda oss, bokstavligt. Men hoppas er kväll har varit bättre än min. Puss ♥
p.s: tack yassie för att du är en sådan fin vän. love too you girl! ♥

Kommentarer
Postat av: Moster Lisa

Älsklingen - puss och kram och styrka till dig! Du är så duktig gumman!

2011-03-10 @ 10:37:43

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback