DAG 2: BJÖRNRIKE

Hej läsare! Hoppas ni har det bra, jag har det riktigt roligt faktiskt. Vi sitter just nu med "hela" släkten i kusinernas hotellrum och alla tittar typ på skidstaffet. Vi gick upp skit tidigt imorse på grund av att vi skulle köra slalomstaffet med nästan hela gänget. Jag körde mot Bella och vann båda gångerna, yees. Annars har jag kommit på en sak jag älskar. Jag äker lift, länge och själv, med musik i öronen och bara tänker. På vem och vad säger jag inte på bloggen men att bara göra det är så himla skönt. Åh. Hur som haver, ikväll är det stor-middag på hotellet och nu innan ska jag hinna plugga lite och åka lite mer skidor. Puss läsare, vi hörs kanske sen.

Kommentarer

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback