DRESSES FROM ASOS

Image 1 of ASOS Epaulette Skater Dress Image 1 of ASOS Embellished Shoulder Mesh Bubble Hem DressImage 2 of ASOS Chelsea Rebellion Printed Dress Image 1 of ASOS Sweetheart Sundress
börjar dra ihop sig till balen vilket gör att frågan vad fan ska jag ha på mig för något? kommer upp. jag har redan börjat titta runt lite på typ nelly, asos och topshop men jag är ganska petig av mig, specellt när man inte kan prova klänningarna. men jag är i alla fall på jakt efter den perfekta klänningen. jag tycker personligen att man inte ska slänga på sig vilken klänning som helst på balen, lite dresscode om ni fattar. men vi får se vad jag hittar! ♥

Kommentarer

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback