.


10 saker du troligtvis inte visste om mig:
• jag föddes på karolinska sjukhuset klockan 2-3 på natten den 19 april. det var då snöstorm.
• alla min familj fyller år på den 18-de i någon månad förut jag som då fyller den 19-de.
• jag har en bonus syster som bor på cuba. hon fyller 18 år i december.
• jag är rädd för det mesta, bland annat mörker, spindlar, höjder, farter, gubbar jag inte känner, gå själv osv.
• jag står riktigt nära mina kusiner robin och natalie eftersom våra pappor är tighta som fan.
• den kompis som jag har haft längst är lova. åh, älskar den cheyen!
• jag var en av de tjejer i klassen som varit ihop med flest killar under låg/mellanstadiet.
• jag är just nu väldigt förvirrad samtidigt som allt känns glasklart när det gäller killar, kompisar osv. suck.
• när jag var mindre tittade jag och min syster på filmen ko gänget 10 gånger på en dag. om och om igen.
• jag total-älskar micheal bublé's musik. jag älskar speciellt låtarna everything, lost och haven't met you yet.


Kommentarer

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback