HEMMA I STOCKHOLM


Guess what? Jag är nu hemma i Stockholm. Eftersom hela gänget skulle dra hem idag så kändes det konstigt att vara kvar. Vi föll helt enkelt för grupptrycket. Men jag är glad för det. Skönt att vara hemma så jag jag kan tillbringa morgondagendagen hemma och plugga istället för att spendera sex timmar i en bil. Aja, ja kom hem ifrån Lova precis där min familj var. Vi hann snacka lite om allt fast jag gick hem eftersom att jag är dö-trött och har huvudvärk. Jag ska läsa igenom lite bloggar och sen titta lite på tv tror jag. Vi hörs snart om jag inte hinner med ett/några inlägg till idag. pusss ♥


Kommentarer
Postat av: Petra

Har saknat dig här hemma :)<3

2011-03-05 @ 21:46:09

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback