LEAVE THE WORLD BEHIND

hej läsare! jag har för ett litet tag sen tittat klart på veckans avsnitt av one tree hill som var riktigt bra. innan det pluggade jag en massa. vi och alla andra nionde-klassare runt om i landet har ytligare ett nationella nu på onsdag i naturorienterande ämnen. vår skola har valt kemi (?) vilket jag inte tjoar över. kunde vi inte ha i typ biologi? aja, sånt är livet. jag har i alla fall försökt att väcka de no-grunderna som vi fick i sjuan och det har väl gått sådär. aja, men jag hinner läsa igenom några gånger till innan det är dags. nu ska jag bara plugga, sitta vid datorn och titta på solsidan resten av kvällen. vi hörs♥

Kommentarer

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback