SVAR PÅ KOMMENTAR

=D om MADE AT POLYVORE:
Hej, tycker verkligen om din blogg, jag bara undrar hur du får upp bilderna så där från polyvore försökte själv men lyckades inte. =D

svar: Hej =D! Kul att du gillar min blogg, det uppskattas! Jag gör nämligen så att jag kör print screen för att få min bild. Jag förstod precis som du inte hur det funkade med att spara bilderna så min kära vän Amanda visade hur man print screenade dvs kopierar det på skärmen. Men om du tittar på ditt tangnetbord ska det finns en knapp som heter "prt sc" eller "print screen" uppe i högra hörnet. Prova att ha uppe Polyvore samtidigt som du kickar på den knappen. Gå sedan i in paint och klistra in eller om du har Picasa 3 uppe kommer den automatiskt in där. Om detta inte funkar så prova att hålla nere en knapp som heter "fn" samtidigt som du håller ner "print screen".
Jag hoppas det funkar och om du eller någon annan undrar något eller har förslag på saker som ni vill se mer av i bloggen släng in en kommentar. Besökarna har ökat vilket är jätte kul men jag vill gärna veta vad ni vill se mer av på bloggen! Pussar!



Kommentarer

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback