BARA FÖR ATT JAG HAR TRÅKIGT

1. är du kär?- Nja, snart kanske.
2. har du snusat? - Nej
3. har du fimpat en cigg på nån annan? - Nejda
4. har du legat i sängen brevid en kille? - Ja
5. gillar du Britney Spears? Jada 
6. har du blivit slagen allvarligt? - Nej
7. tar du droger? - absolut inte
8. gråter du ofta? nja, jag vet inte vad som är "ofta"
9. har du pussat en tjej? - Yes
10. hatar du någon? - nja
11. älskar du någon? - Herregud ja, många!
12. har några av dina vänner svikit dig? - tyvärr ja.
13. har du djur? - nej, har inte haft heller
14. har du legat brevid en tjej i sängen? - såklart
15. hatar du dig själv? - nejda
16. gillar du orange?. - ibland, beror på.
17. har du spotify? såklart, klarar mig inte utan det.
18. har du nån sjukdom? - nej ingen allvarlig
19. gillar du dina fötter? haha, neej. jag gillar inte fötter alls faktiskt.
20. har du en gris? - Eh nej..
21. har du en plattång? - yesbox
22. har du en bror? - nej, ingen helbror men två bonusbrosor.
23. har du sjukt bra humor? - haha jaa.
24. är du brunett? - för tillfället
25. gillar du att stå i duschen flera timmar?- ja, men får inte duscha för länge.
26. tycker du om hästar? - på avstånd, de är läskiga men fina.
27. har du en hund? - nopp, föräldrar + syster är tål inte.
28. har du skilda föräldrar? - jaa, de har varit det sen jag var 6 år
29. har du gått på simskola? - Jaa
30. har du sagt bög till en kille? - nja, kanske men bara på skoj.
31. har du sagt fitta till en tjej? - nej.
32. har du fuskat? kanske på spanskan med Jossan i sjuan.
33. har du en teve på ditt rum? - hos pappa ja, men inte hos mamma.
34. har du lunar? - nej
35 har du msn? - ja, men använder den inte.
36. har du en syster? - Ja en hel, en halv och en bonussyrra.
37. har du bruna ögon? - brun/gröna
38. gillar du att fota? - älskar
39. har du sett dig själv brinna? - haha, ehh nej.
40. hjälper du dina vänner? - med det mesta ja.
41. gillar du tacos? - yes, i love it.
42. tycker du att du är söt? - ibland men ibland inte
43. har du dansat? - jada, sen jag var tre tills jag fyllde 13 typ.
44. har du spelat fotboll? - jajamensan
45. tror du på äkta kärlek vid första ögonkastet? nja inte riktigt, ibland kanske.
46. har du en stor säng? ganska, en som är 1,05 cm och en som är 1,20 cm.
47. har du ätit sniglar? - Nej usch.
48. äger du en locktång? - Ja
49. gillar du att tugga tuggummi? - mhm
50. borstar du tänderna varje morgon och kväll? - haha, jaa!
51. gillar du kläder? - OM jag gör
52. Hatar du falska vänner? - jaa
53.gillar du räkna matte? - sometimes
54. älskar du någon nu? - jaa
55. Har du gråtit inför en vän? - mm
56. kan du sjunga? - alla kan, men bra låter det inte.
57. Har du sett nån död? - nej, tack gud för det.
58. säger du vad du vill? - oftast men vissa saker ska man hålla för sig själv.
60. älskar du din släkt? ja, jag älskar båda mina släkter.
61. kan du tala spanska? - nja, lite spanska kan jag.
62. är du kortare än 1.60? - nopp.
63. älskar du sommaren? - JAAAA! ♥
64. älskar du vintern? - nja, men jag gillar julen.
65. har du mer än 1 par skor? - herregud jaa!
66. brukar du sjunga när du är i duschen? - det händer
67. har du hoppat ut ifrån ett fönster? - nja tror inte det.
68. har du mer än 3 par mjukisbyxor? - neej, jag gillar inte mjukisar så mycket.
69. gillar du att städa? - jaa, eller jag gillar när det blir fint.
70. gillar du att sova länge? - lovee too.

Kommentarer

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback