LÖRDAG DEN 12 MARS

hej fina ni! huvudvärk och illa mående verkar börjar bli en del i min vardagliga rutin, usch för det. vaknade sju i morse efter fem timmars sömn, why god why? men jag somnade om och och sov till åtta. sen mådde jag sjukt dåligt på grund av illamåendet. tog en flour-tablett och hoppade in i duschen. just nu är jag klar fixad och snackar med världens bästa lova. ska om någon timme börja bege mig in mot söder för att fika med min underbara vän gabriella, vi har mycket att snacka om eftersom hon har varit i både åre och maldiverna i två veckor typ. Men kommer nog ett inlägg innan jag drar. puss till er!

Kommentarer

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback