BLOGGPAUS?


nej nej nej!
det är inte som ni tror. jag tänkte bara ta en bloggpaus för idag (om jag inte bloggar hos gb) efterosm jag ska till stureby strax och stannar där över natten. jag ska nämligen på middag hemma hos gabriella med lite tjejer och sen sover jag där. känner på mig att kvällen kommer bli asgrym. men ni som vill nå mig finns jag ju på mobilen om den inte dör, den vill nämligen inte ladda igen, men vi får se. taggar till lite musik nu och packar min väska. ha en trevlig kväll alla! ♥

Kommentarer
Postat av: mathilda

Hihih där bor jag ;P puss<3

2011-05-06 @ 15:11:00
URL: http://baratilla.blogg.se/
Postat av: Erika

Snyggaste headern ever!! Hoppas vi ses imorgon! Puss <3

2011-05-06 @ 21:08:58

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback