DU FÖRSÖKER HÅLLA MASKEN

hey! är hemma med huvudvärk nu. har tittat på 90210 med de sista godisbitarna ifrån igår. har även smsat med min ängel amanda om hur mycket vi betyder för varandra. tårögda cheyer? ojaa! ♥
.
skolan gick som vanligt bra. vi hade vår sista musiklektion i grundskolan någonsin idag. sorgligt? ja ganska. börjar dock trötta på klassen nu. inte direkt på någon/några speciella bara på oss, 9A. men jag kommer sakna alla så enormt. kommer bli tufft samtidigt som det kommer bli skönt att lämna.
.
ska i alla fall fortsätta på min so-uppsats som jag tänkte göra klart idag innan jag gör något annat. vi får se vad jag gör sen, ha det bra! pussar! ♥

Kommentarer
Postat av: amanda

finaste vännen, du är fantastisk hela du!

2011-05-20 @ 20:59:46
URL: http://ammanda.devote.se

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback