EN LISTA IGEN:

Bästa:

- Tv-reklam? Ica reklamerna

- Smycke du äger? Mina fjäder-örhängen

- Kusin? Svårt ... men säger Robin, bara för jag känt honom längst

- Chipssort? Sour Cream, Lantchips

- Blomma? Jag vetefan ... ros?

- Fredagsmat? Tacos, love it!

- Skolämne? Samhälle & Geografi

- Lov? Sommarlovet såklart!!

- Kulglass-smak? Melon & Pistage

- McDonalds-meny? McFeast

- Skotyp? Converse

- Parfym? SJP NYC

- Nalle Puh-figur? Nasse

- Sommar-idrott? Vollyboll

- Dansbands-låt? Ehh ... lyssnar inte på det

- Håruppsättning? Tofs med hår hängande fram

- Glass-sort? Ben and Jerry, Cockie Dough

- Sommar-plåga? Om sanningen ska fram - Eric Amarillo

- Ingrediens i Tacos? Majs for life

- Tidning? Frida

- Boendetyp? Villa

- Nöjesfält? Grönan & vettenlad utomlands

- Kungafamiljs-medlem? Madde

- Kortspel? Dam & Hawaii

- Regnbågsfärg? Röd

- Astrid Lindgren-figur? Karlsson

- Hundras? Vet inte, en liten bara

- Lunchställe? Fik eller donken

- Månad? Juni
.
Tagen ifrån vetavetaveta !

Kommentarer

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback