FEEL IT IN THE AIR

hej ni! nu är jag tillbaka efter att ha sovit hos min bestie gabriella. jag kom till henne rätt så tidigt igår så jag satte mig och drack läsk med henen och anna på palmen balkong. senare kom även karro och vi snackade och började fixa maten och så. sen kom hedda och fanny och vi käkade och snackade. gabbi och jag somnade till dagboken vid ett tror jag och vaknade imorse rätt tidigt och såg klart slutet innan vi åt frukost. jag har haft en skit mysig dag i stureby, funderar på att bosätta mig hemma hos gabbi med hennes fina familj, älskar det där. detta ska göras om. nu ska jag städa upp lite på rummet och sen drar jag nog hem till min pappa, puss. ♥

Kommentarer
Postat av: gb

ÄLSKAR DIG MEST!

2011-05-08 @ 16:21:45

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback