NEXT ONE ON MY HIT LIST

you are in my beautiful mess!  you are in my beautiful mess!
aloha guapas!

sitter i datasalen med min klass och har so. vi håller på att skriva vår uppsats i geografi men jag pallar inte just nu. jag vet ju själv att jag jobbar hundra gånger bättre liksom. slutar dock inom tjugo minuter och sen får vi se vad som händer. ska i alla fall hem till min papí ikväll och bo där i en vecka fram och sen ska jag hinna med lite plugg.

sorry att jag inte bloggade igår men jag gjorde klart min redovisning i svenska och tittade på desperate housewives med min syster så då vet ni varför. hörs senare, pussar! ♥


Kommentarer

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback