NOW I'M THE ONE WHO'S HURTING

hey ni!
.
kom hem ifrån skolan sjukt mycket tidare än vad det står på schemat. då ska jag sluta cirkus kvart över fyra och nu är klockan nästan bara halv fyra. började dagen med no och fortsatte med engelska, ganska lugna båda lektionerna. efter det blev det kebab till lunch med petra i centrum. hade sen film på so:n och avslutade med en lugn svenska lektion. tag sällsis hem med nikola och simon, trevliga boys vi har i vår klass.
.
nu ska jag bara titta runt lite på internet och sen läsa teknikläxan till imorgon. om jag har tur kanske jag får lite extra tid att träffa lova innan jag ska käka men det återstår att se. ttyl. ♥

Kommentarer

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback