ONSDAG - 21.36

URANOPHANE URANOPHANE
älskar bilden, på något sätt - weheartit
.
aloha readers.
.
är hemma nu igen efter träning och en tripp hem till mamma. förseningar på tunnelbanan var det också vilket gjorde att det tog en halvtimme för mig att åka tre stationer, rekord? ojaa. nu sitter jag och chattar med lite söta personer på facebook men tänkte ta och bädda ner mig framför ett avsnitt av någon bra serie. men frågan är vilken? 90210? glee? gossip girl? sevent heaven? one tree hill? aja vi får se vad det blir.
.
älskar hur det är just nu. det är ett bra tag kvar tills jag ska somna. det är bara temadagar kvar på denna vecka i skolan. jag har nystädat rum. inga läxor till denna vecka. jag är ny-duschad och har en marabou cholkadkaka i väskan. och snart är det sommarlov, livet är bäst just nu! ♥

Kommentarer

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback