SÖNDAG 22/5

död? oja! efter fyra timmars sömn inatt vaknade jag upp hos erik. kvällen/natten igår vart sjukt lyckad. massa fina vänner, glatt humör och musik. somnade runt fyra imorse men blev väckt åtta imorse av yassie som inte kunde sova. hon väckte ragge och saga och vi och erik gick till donken för frukost. vi gick hem till erik, fixade och städade och sen drog jag vid ett för jag skulle hem till mina kusiner och fira clara och lisa.
.
nu är jag hemma och måste snart börja med lite läxor. har två uppsatser tills imorgon, skönt att jag har börjat på båda. men innan det ska jag käka och titta på gossip girl. inte så mycket uppdatering denna helg men så är det. jag lever livet, typ. puss♥

Kommentarer

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback