THE ONE THING THAT KEEPS ME GOING

hej & förlåt för den kassa uppdateringen idag men på grund av ledigheten har jag velat göra annat än att sitta vid datorn men det förstår ni nog.
mina finaste killkompisar kom i alla fall hem till mig och vi tog det bara lugnt, tittade 10 minuter av ett gossip girl avsnitt innan ragge och fabbe tröttnade. de förstår sig verkligen inte på GG som jag och erik gör. de satte på toy story följt av tarzan men medan satte erik och jag vi datorn. skit mysig dag har jag haft, både med snyggingarna i farsta och grabbsen hemma hos mig. studiedagar in my heart asså! ♥

nu har jag bara fixat mina kläder eftersom jag har fått en ny garderob så har tillbringat två timmar åt att hänga upp alla kläder. har även hunnit med att prata med tove som kommit hem ifrån barcelona. pussar!

Kommentarer

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback