VEM SKULLE DU HELST TA MED DIG TILL

VEM SKULLE DU HELST TA MED DIG TILL...?

- En öde ö? Hemlis på den

- Nästa biobesök? Gabriella Palmqvist

- En makeover-studio? Åh så taskigt.

- Ett stall? Julia, min syster.

- En Justin Bieber-konsert? Tove Waldemar

- En resa till Paris? Gb, min bästavän på den med.

- En utflykt i vildmarken? Erik Tjernström

- Liseberg? Gääänget

- Ett jobbigt tandläkarbesök? Ragge 

- Kolmården? Petra Johansson, haha.

- En shoppingrunda på stan? Amanda Wingenfeldt

- En fin restaurang? Yasmine och Daniela, tjejmys!

- Din pojkvän/flickvän Min farfar.

- En fotbollsmatch? Grabbarna

- En kurs i gott uppförande? Hon vet. Eller?!

- En fest utan alkohol? Anna Jogefalk, världens roligaste.

Kommentarer

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback