YOU ARE LIKE AN ADDICTION

hej ni!

sorry att jag inte bloggade igår men jag var ute med niklas, erik och fabbe tills klockan slog tolv och sen orkade jag helt enkelt inte uppdatera med ett inlägg. men jag mötte upp de vid tio i alla fall och vi gick till hörnet och var där ett tag innan vi gick till hk och sen parken. de släppte av mig vid tolvslaget. skitmysig fredagskväll!
.
annars da? vaknade upp vid halv tolv imorse, käkade frulle och har nu den senaste halvtimmen fixat mig. planer för idag är inte spikade men det blir väl att jag träffar någon kompis eller flera. ikväll ska jag i alla fall hem till gabriella och sova där, tagga till! pussar! ♥

Kommentarer

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback