YOU ARE THE BEST I EVER HAD

hey ni!
.
kom hem för ett litet tag sen och jag har bara packat mina saker för om några minuter kommer mamma och hämtar mig så drar jag till henne för en vecka i lägenheten.
.
eftermiddagen har spenderats i enskede med lite fint folk. gänget och jag drog efter skolan till enskede skola för att möta upp sofia. sen drog niklas, erik och daniela. vi andra mötte upp viktoria och rebecca och vi gick runt lite i enskede. vi tog bussen till gullmars och sen åkte vi hem. mysig eftermiddag men jag är både trött och hungrig vilket gör att jag har jätte ont i huvudet. ska äta något gott hos mamma. aja vi hörs när jag är där. pussar!

Kommentarer

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback