SVAR PÅ KOMMENTAR

malin om I DON'T REALLY CARE ABOUT THAT:
Gud älskar din blogg! undrar bara vilka som är dina favorit bloggar? kram :)<3
svar: Hej Malin! Gud vad glad jag blir av att höra det, fortsätt att läsa du! Jo, jag läser vardagligen sjukt massa bloggar. Av de är det mest storbloggar, vänners bloggar och bekantas-bloggar. Jag har några vänners bloggar som jag gillar mycket som
amandastovesgabriellasjuniassandraochjohannasdanielas osv.
men så läser jag som de flesta andra bloggar som
kissieskenzaspaowdessiefebbsfalsksanningnatachapeyreisabelles osv.
detta är bara cirkus en tiondel av det som jag brukar läsa men jag gillar verkligen dessa bloggar på olika sätt. Jag skrev för några månader sen ett inlägg om några storbloggar och min egna uppfattning om de, läs inlägget här!
hoppas du är nöjd med svaret! fortsätta att fråga på du och alla ni andra, kram! ♥

Kommentarer

En åsikt om inlägget skriv då här:

Ert namn:
Lägg mitt namn på minnet?

Meljadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback